Gelak aldi baterako utzita kanpoan eman zuten DBH 3ko ikasleek Gorputz Hezkuntzako jarduna atzokoan.

Argazki gehiago hemen

“Pausoz Pauso” Elgoibar Ikastola ilusio handiz garatzen ari den egitasmoa da. 0-16 urte bitarteko elgoibartar eta inguruko herritarrei zuzenduriko hezkuntza euskalduna eta kalitatezkoa eskaintzeko konpromisoa da gurea.

Ezagutu gaitzazu gure ataria bisitatuz:

Elgoibar Ikastolak Eskolaz Kanpoko eskaintza zabalduko du datorren ikasturtetik aurrera. Klikatu irudian informazio gehiago eskuratzeko!

Ariketa fisikoaren eta kirol aniztasunaren zerbitzua lehen eta bigarren hezkuntzako neska-mutilei zuzendua.

Elgoibar Ikastola osatzen dugun guztion izenean urte berri ezin hobea opa dizuegu.

Urte berezia izan arren ez dute huts egin Olentzerok eta Mari Domingik Ikastolara egindako bisitan!

Ikusi ongi etorri bideoa

Argazkiak Alexian

LH6ko haurrekin baratza alternatibo bat egin dugu. Bertan landatu ditugunak jangelan beraiek jateko asmoarekin...

Guraso.eus astekaria martxan da berriro!

Sartu barrura!

Orriak