Pasar al contenido principal

ELGOIBAR IKASTOLA - DOKUMENTALA

Irudia

Elgoibar Ikastolaren dokumentalaren estreinaldia: Gure historia, gure bihotza

Elgoibar Ikastolak urte luzez eraiki duen bidea hitzetatik haratago doa. Herritik jaiotako proiektu bat gara, komunitatearen babesetik hazia jaso duena eta euskaratik eta herrigintzatik etorkizuna eraikitzen jarraitzen duena.

Kilometroak ekimenaren testuinguruan hasi genuen bide honek forma berezia hartu du azken hilabeteetan: Elgoibar Ikastolaren historia, izaera eta bihotza jasotzen dituen dokumentala sortu dugu. Ez da soilik iraganari begiratzeko ariketa bat izan, baizik eta nor garen ulertzeko eta nor izan nahi dugun irudikatzeko aukera.

Dokumental hau gure memoria kolektiboaren eta gure etorkizunaren arteko zubi bat da. Poz handiz jakinarazi nahi dizuegu estreinaldi ofiziala ospatuko dugula:

  • Noiz: Abenduaren 10ean
  • Ordua: 19:00etan
  • Non: Herriko Antzokian

Estreinaldia herriari irekia izango da eta momentu berezia izango dela ziur gaude: elkarri begiratzeko, elkarrekin sentitzeko eta guztiok harro egoteko unea. Zuen presentzia ezinbestekoa da, Ikastola ez delako eraikin bat, pertsonak baizik.

Bihotzez gonbidatzen zaituztegu gurekin egotera. Laster arte eta mila esker beti ematen diguzuen babesagatik. 🎬🎞️

Últimas noticias

Irudia
Dentro del proyecto “Gu ere bertsotan”, financiado por el Ayuntamiento de Elgoibar y dirigido por Gipuzkoako Bertsozale Elkartea, participan cada curso cerca de 240 alumnos
Irudia
El alumnado de 3.º de Primaria ha disfrutado de una enriquecedora experiencia en el museo MUFOMI. De la mano de Ángel Tobajas, ha descubierto la importancia del agua y el origen del agua de Elgoibar a través de experimentos divertidos y sorprendentes.
Irudia
Este año, el alumnado de 2.º de ESO ha vuelto a enfrentarse a una de las grandes aventuras del curso: el viaje de intercambio. Dejando atrás las aulas y la rutina diaria, nos hemos sumergido en una experiencia única, con las mochilas cargadas de nervios, ilusión y ganas de vivir nuevas experiencias.
Irudia
El alumnado de 5.º de Educación Primaria ha participado en la campaña de recogida de alimentos organizada por el Banco de Alimentos de Gipuzkoa. El objetivo de esta campaña es abastecer los almacenes antes del verano para poder seguir ayudando a las familias que más lo necesitan.