Eskolarteko Bertso Lehiaketa

2023/03/10

Bertso-giro ederrean igaro dute goiza Eskolarteko Bertso Lehiaketan parte hartu duten ikasleek. Mutriku, Soraluze eta Herri Eskolako hainbat gazte gurean hartu ditugu, gureak barne guztira LH 4tik DBH bitarteko 77 ikasle bildu direlarik hainbat gelatan idatzizko proba egitera. Amaieran, musika gelan bertso-saio ederraz gozatzeko aukera izan dute guztiek!

eskolartekoa
Ikasleak silaba kontaketan
ziriborroa
Musika gela bete-beteta
Txapeldunak
Txapeldunak

Azken albisteak

2024-04-25
DBHn hizkuntzak emateko irakaslea behar da ordezkapen bat egiteko. Bigarren hezkuntzako masterra ezinbestekoa da. Ingelesean C1 maila eskatzen da.
2024-04-23
Morkaiko mendizale elkarteak, Ikastolako eta Herri Eskolako gurasoekin batera antolatzen dituen mendi irteeren baitan, irteera berria proposatzen digu apirilak 28rako: Erlora izango da.
2024-04-14
Lagunarte giro ederrean ospatu dugu igande goizean XXIX. J. Gurrutxaga Kros edizioa. Eguzkia eta giro ederra lagun, ikasle, irakasle eta guraso pila bat animatu dira Elgoibarko kaleetan zehar zangoei eragiten. Eskerrik asko korrikan bezala egun guztiko antolaketa aurrera atera zedin bertan izan zareten guztiei. Zorionak!
2024-04-12
Elgoibar Ikastolako lehendakari izandako Juan Jose Araolaza Lahidalga hil da 81 urte zituela. Juan Jose P.M Urruzuno Kooperatibako presidente izan zen Ikastola berriaren eraikuntza garaian. Berari tokatu zitzaion Aubixa martxan jartzea ere. Bere lan handia Ikastola Elgoibarko gurasoen lehen aukera izateko helburuarekin burutu zuen, eta garai hartan egindako lanaren testigantzak gure oroimenean dihardute. Goian bego Juan Jose Araolaza.