Elgoibar Ikastola

Elgoibar Ikastolan zerbaitek definitzen bagaitu, hartzen dugun konpromisoa da. Ikasleekiko konpromisoa. Familiekikoa. Zurekikoa. Elkarlanean sinisten dugu eta elkar laguntzeko borondateak mugitzen gaitu.

Herritik jaiotako ikastola gara, herriak sortua eta herri onuradun izendatua. Euskararen eta euskal kulturaren sustraietan errotuak gaude.
Ikastola izaera eta ereduarekin konprometituak gaude. Elkarlanean hartutako hitzak definitzen gaitu. Fideltasuna da gure marka.

22/23 ikasturteko antolaketa

Ikasturte berrirako jakin behar duzun guztia

Elgoibar ikastola

nabarmendua

2022-11-22

Ikastolon agerraldia Lege Berriaren aurrean

Euskal Herriko Ikastolak, beste behin bat eginik, agerraldia egin genuen igaro den azaroaren 22an Euskal Hezkuntza Zerbitzuaren inguruan dugun jarrera modu bateratuan gizarteari aurkezteko asmoz.
2022-11-14

Eguzki-plakak ikastolako teilatuan

Garapen Jasangarriaren Helburuetan, zazpigarren puntuak energia irisgarria eta ez kutsagarriak aipatzen ditu. GJH-ek ez digute esaten zer egin behar dugun, aitzitik, testuinguru bat definitzen digute gure helburuak eta ekintzak hobetzen laguntzeko. Eta testuinguru horretan kokatzen dugu Ikastolak energia berriztagarrien inguruan egindako azken apostua: plaka fotovoltaikoak ezartzea.

Albisteak

2022-12-02
Iritsi da azkenean Erdiko Aretoa berriro ere ikaslez betetzeko eguna! Gaur ospatu dugu euskararen egun erraldoia, maila guztietara eta ikasle guztiengana iritsi den hainbat ekitaldiren bitartez.
2022-11-29
Abenduaren 13an, asteartea, 18:00etan lehen deialdian eta 18:30ean bigarrenean, P.M. Urruzuno Kooperatibaren urteko Ohiko Batzar Nagusia ospatuko da. Bilera telematikoki jarraitzeko aukera izango da.
2022-11-14
Azaroaren 18an Euskaraldiari hasiera eman genion ikastolan ere, abenduaren 2a bitarte ospatuko den Euskal Herri mailako ekimen erraldoi honetan. Argazkian Elgoibar Ikastolako langileak.

Eman izena geurean

Ezagutu Ikastola