Eskolarteko Bertso lehiaketa

2024/03/22

Gaur ospatu da ohikoa bihurtu den Eskolarteko BertsoLlehiaketako saioa Ikastolan. Bertan izan dira, gure ikasleekin batera, Herri Eskolako eta hurbileko herritako hainbat bertsolari gazte ere. Idatzizko saioaren ondoren, zuzeneko emanaldiarekin gozatu ahal izan dute guztiek, Oihana Arana, Aner Peritz eta Urko Arregi bertsolarien saioarekin ederki gozatuz.

Eskolartekoa
Eskolartekoa_1
Eskolartekoa

Eskolartekoa_3

2024-07-19
2024-06-27
“Biharko Ikastolak behar ditugu biharko Euskal Herria eraikitzeko”. Esaldi horrekin laburbildu ditu Ikastolen Elkarteko lehendakari Nekane Artolak, larunbatean, Iruñean, Ikastolok egin genuen Zazpigarren Batzarrean hartutako erabakiak.
2024-06-26
Aubixako aurtengo egonaldiak iritsi dira amaierara. Ekintzaz beteriko egun eta gauak izan dira, txanda bakoitzean hainbat bizipen desberdin pilatuz. Horra bertatik iritsi zaizkigun argazki batzuk. Irudi guztiak ikusgai dituzue gure Alexian, "Galeriak" atalean.