Erlora mendi irteera igandean

2024/04/23

Morkaiko mendizale elkarteak, Ikastolako eta Herri Eskolako gurasoekin batera antolatzen dituen mendi irteeren baitan, irteera berria proposatzen digu apirilak 28rako: Erlora izango da.

Erlo

Hasiera batetan mendi irteera hau Apirilak 14an zen egitekoa. Baina hauteskundeak direla eta, Jose Gurrutxaga Krosa aurreratu behar izan zen Apirilak 14ra. Hori dela eta mendi irteeraren data atzeratu dugu.

Bada beste aldaketa bat ere. Irteera Aitztxikira izan beharrean Erlora izango da. Aurten Euskal Mendi Federazioak 100 urte betetzen ditu. Ospakizunen barruan 100 urte 100 mendi jarduera antolatu du mendi federazioak. Elgoibartarroi Erlo tokatu zaigu. Hori dela eta, haurren Apirileko mendi irteera Erlora egitea pentsatu dugu.

Beti bezala Mintxetako aparkalekuan 9:30ean elkartuko gara. Mintxetatik Aittolako parkinera autoz igoko gara eta handik abiatuko dugu ibilbidea. Asmoa 12:00etan Erlo tontorrean argazki bat ateratzea da. Argazki horretara Elgoibartik antxintxika abiatuko diren antxitxikalariak eta oinez igotzen diren mendizaleak batuko zaizkigu. Erlo ezaguna den mendia da. Badu aldapara, baina bidea ez da zaila eta parajea zoragarria da.

Hau da ikasturte honetako azken mendi irteera. Gogoratu Maiatzaren 11n Morkaiko Eguna izango dela.

Luzera:+/- 9Km

Desnibela: +/- 600m

Irteera: 9:30. Mintxetako parkinean.

Irteera nagusi zein gaztetxoei zuzenduta dago. Umeak ezingo dira bakarrik etorri. Gurasoren bat arduradun etorri behar da.

Eguraldiaren arabera irteerak aldaketak izan ditzake.

Eguraldia dela eta abisu edo alertarik egon ez gero, irteera bertan behera geldituko da.

Animatu zaitezte!!

Irteera nagusi zein gaztetxoei zuzenduta dago.  Umeak ezingo dira bakarrik etorri. Gurasoren bat arduradun gisa etorri behar du.
Eguraldiaren arabera irteerak aldaketak izan ditzake.

2024-05-03
Maiatzaren 12an ospatuko da Herri Urrats, Senperen, eta bertara joateko autobusa antolatu dugu elkarlanean Elgoibar Ikastolak eta Elgoibarko Izarra Euskaltzaleon Topaguneak. Izena emateko: Elgoibar Ikastolan, Elgoibarko Izarran edo on-line, maiatzaren 7a baino lehen. https://labur.eus/HerriUrratseraElgoibartik
2024-05-03
Aurreko astean LH3 ko ikasleak Lingolang proiektuan parte hartu zuten. Proiektu honen helburua gure herrietako hizkuntza aniztasuna erakustea da, euskaraz gain, beste hainbat hizkuntza hitz egiten baitira gure ikastola, kale eta auzoetan. Honez gain, jatorri desberdineko gelako guraso batzuek beraien kulturaren nondik norakoak ikasleekin partekatu zituzten.
2024-05-03
Irakurzaletasuna sustatzeko Galtzagorriren irakasleentzako lantegiak egitasmoaren baitan, Mireia Delgado izan dugu astean ikastolan, DBHko irakasleekin hartuemanean. Proiektu honen helburua gure ikasleengan euskaraz irakurtzeko zaletasuna sustatzea izanik, gida interesgarria erakusteaz bat irakurketa desberdinak egiteko moduak partekatu zizkigun Mireiak. Hainbat izenburu aurkeztu zizkigun, gehienak argitaratu berriak eta genero desberdinetakoak, nazioarteko hitzik gabeko ale bat tartean. Esperientzia polita bizi genuena!
2024-04-29
Morkaikok Ikastolako eta Herri Eskolako gurasoekin batera antolaturiko mendi irteeren ikasturteko azken txangoa izan zen igandean. Apirileko mendi irteera hori Euskal Mendi Federazioak antolatu duen “100 urte 100 mendi” jardueraren barruan burutu da. Ekimena osatzeko Elgoibartarrok Erlo mendia igo genuen.