Ludotekara bisita

2024/10/01

Gaur goizean HH 5eko ikasle eta irakasleak Elgoibarko Udal Ludotekara bisita egin dute. Bertan, ikasleek ludoteka ezagutzeko aukera izan dute eta ordubetetxo inguruan jolasean aritu dira. Umeak oso gustura ibili dira.

Mila esker ludoteka ezagutzeko aukera eman digutelako eta!

Portadako irudia

Azken albisteak

2024-10-01
2024-10-01
DBH 2. mailako ikasleak, Samurrak Aniztasuna elkartearekin batera, heziketa afektibo sexual eta kulturartekotasunaren inguruan formazioa jasotzen ari dira.
2024-09-30
Aurten Sallobente-Ermuaran auzoan ZUME BIZIKO JOLASGUNEA sortuko dute Ikastolako LH5. mailako haurrek beste hainbat erakunderekin elkarlanean. Udazkenean emango diote hasiera proiektuari eta amaitzen dutenean komunitate osora zabalduko dute egindako lana. Gustura entzun dituzte gaur proiektuaren sortzaileek emandako azalpenak eta irrikaz daude hasiera emateko.
2024-09-24
DBH 1. eta 2. mailetako Agenda 30eko ordezkariak ikasturte berrirako baratza prestatu dute.