Treba Gurasoak

2023/03/13

TREBA Gurasoak ekimenak eta Elgoibarko Udalak ‘Bullying egoerak minimizatzeko ingurune seguruak nola sortu’ izeneko hitzaldia antolatu dute martxoaren 22rako. Ortzadar izango da Aita Agirre Kulturgunean 18:00etan hasiko den ikastaroaren prestatzailea. Doakoa da eta gaztelaniaz eskainiko da.

Hitzaldiaren helburua da seme-alabentzako ingurune seguru eta babesleak sortzen laguntzea, balizko arrisku-egoerak antzematen eta identifikatzen ikastea, hala nola jazarpen- edo bullying-egoerak. Era berean, haurren eta nerabeen hezkuntzan familiaren babes-funtzioak duen garrantzia sustatuko dute, eta jazarpen-egoerak detektatzeko eta identifikatzeko oinarrizko ezagutzak eta informazioa emango dute.

Izena emateko deitu 943 741 050 telefonora (308 luzapena) edo idatzi gazteria@elgoibar.eus helbidera.

Treba_gurasoak
Treba_gurasoak_1

2024-07-19
2024-06-27
“Biharko Ikastolak behar ditugu biharko Euskal Herria eraikitzeko”. Esaldi horrekin laburbildu ditu Ikastolen Elkarteko lehendakari Nekane Artolak, larunbatean, Iruñean, Ikastolok egin genuen Zazpigarren Batzarrean hartutako erabakiak.
2024-06-26
Aubixako aurtengo egonaldiak iritsi dira amaierara. Ekintzaz beteriko egun eta gauak izan dira, txanda bakoitzean hainbat bizipen desberdin pilatuz. Horra bertatik iritsi zaizkigun argazki batzuk. Irudi guztiak ikusgai dituzue gure Alexian, "Galeriak" atalean.