Erasmus + Elgoibarren

2023/03/17
mertinika

Elgoibar Ikastola Erasmus + proiektuan murgilduta

Eleaniztasuna eta kulturartekotasuna lantzen urte askotan pilatutako esperientzia baliatuz (hortxe da, horren isla, Litherland High Schoolekin 20 urtez! izan dugun Elkartrukea programa), eta helburu eta asmo horiei segida eman nahian, ikasturte honetan nazioartean ezaguna den ERASMUS+ proiektuan murgilduta dago Elgoibar Ikastola.

Aurten hasi eta datorren ikasturte amaierara arte luzatuko den proiektua “The Young can be The Gentle Online and elsewhere” izenburupean ari da gauzatzen. Gai nagusia ciberbullyinga edo ziber-jazarpena da eta honen inguruko lanketa egiten dihardute DBH3. mailako ikasleek. Proiektua nazioarteko beste bi ikastetxerekin elkarlanean burutzen ari dira: Turkiako Istanbul Anadolu Lisesi institutuarekin eta Martinikako Lycée Pro Léopold Bissol institutuarekin, hain zuzen ere.

Elgoibarko ikasleen ordezkari talde bat abenduan izan zen Martinikako lehenengo egonaldian, eta, orain, Elgoibar Ikastola da anfitrioi lanetan jardungo dena. Turkia eta Martinikako ikasleak hemen izango dira martxoaren 20tik 25era bitartean, eta tarte horretan askotariko ekintzetan parte hartuko dute proiektua garatzen jarraituz, gure kulturan murgilduz eta gure txokoak ezagutuz. Hau guztia Elgoibar Ikastolaren gidaritzapean eta Elgoibarko Udalaren laguntzaz bideratuko da.

Irudian, Martinikara abiatu zen ordezkaritza:

Martinika A2

2024-04-25
DBHn hizkuntzak emateko irakaslea behar da. Bigarren hezkuntzako masterra ezinbestekoa da. Ingelesean C1 maila eskatzen da.
2024-04-23
Morkaiko mendizale elkarteak, Ikastolako eta Herri Eskolako gurasoekin batera antolatzen dituen mendi irteeren baitan, irteera berria proposatzen digu apirilak 28rako: Erlora izango da.
2024-04-14
Lagunarte giro ederrean ospatu dugu igande goizean XXIX. J. Gurrutxaga Kros edizioa. Eguzkia eta giro ederra lagun, ikasle, irakasle eta guraso pila bat animatu dira Elgoibarko kaleetan zehar zangoei eragiten. Eskerrik asko korrikan bezala egun guztiko antolaketa aurrera atera zedin bertan izan zareten guztiei. Zorionak!
2024-04-12
Elgoibar Ikastolako lehendakari izandako Juan Jose Araolaza Lahidalga hil da 81 urte zituela. Juan Jose P.M Urruzuno Kooperatibako presidente izan zen Ikastola berriaren eraikuntza garaian. Berari tokatu zitzaion Aubixa martxan jartzea ere. Bere lan handia Ikastola Elgoibarko gurasoen lehen aukera izateko helburuarekin burutu zuen, eta garai hartan egindako lanaren testigantzak gure oroimenean dihardute. Goian bego Juan Jose Araolaza.