Zuhaitz eguna - LH 6

2023/03/24

Zuhaitzak landatzera abiatu dira Idotorbe auzora  LH 6. mailako gure ikasleak, Elgoibarko eta inguruko mendietako baso eta landareak aztertu eta biziberritzeko urteroko programari jarraituz.

zuhaitz eguna

Inguruneaz eta naturaz jabetzeko eta sentsibilizatzeko helburua daukan zuhaitzaren eguna bizi dute gaurkoan LH 6. mailako ikasleek. Gelan landuriko konpromisoez kontzientzia hartzeaz gain, Inguruetako mendiez eta bertako landaretzaz jabetzeko helburua du ekintzak, ikasleen arteko harremanak sendotzearekin batera. Hona bertatik iritsi zaizkigun irudiak:

z_6
z_5
z_4
z_3
z_2
z_1
z_00
z_0

Azken albisteak

2024-05-24
Erronka honen helburua da ikasle eta zentroen STEAM bokazioak sustatzeko egiten duten esfortzua erakustea eta STEAM hezkuntzan balioan jartzea. Irabazlea aukeratzeko prozesua ikustaldi gehien dituen bideoak eta epaimahaiak kategoria bakoitzean aukeratu duenaren arteko bataz bestekoak izan da, eta LH 4. mailan saria irabazi dugu Energia berriztagarrien maketarekin. Zorionak!
2024-05-24
2024-2025 ikasturteari begira irakastorduen banaketari lotutako berrikuntza proiektua (HEDATZE) aurkeztu zitzaien atzoko egunean DBHko gurasoei. Onartua izan dadin, gurasoen gehiengo baten aldeko botua da beharrezkoa, eta asmo horrekin izan zen atzokoan aurkezpena eta eman zitzaion bozketa prozesuari hasiera. Bozkatzeko aukera maiatzaren 29ra arte dago irekita.
2024-05-23
SD Eibar Fundazioak abian jarritako "EUSKARAREN BALOIA" proiektuan irabazle izan ostean, lehen mailako jokalarien autobusean Atxabalpeko entrenamendura bisita egiteko aukera izan dute, aste honetan, gure LH 3. mailako ikasleek. Horra bertatik iritsi zaizkigun irudiak.
2024-05-23
Eskola Agenda 2030en azken txanpara iritsi gara. Maiatzaren 30ean, ostegunean, pleno txikia izango da Udaletxean. Udal agintariekin bilduko gara eta egindako lana aurkeztuko da bertan; besteak beste, etxeetan buzoneatutako esku orriak, kaleetan ikus ditzakezuen kartelak, sare sozialetan igoko diren bideotxoak eta gazteleku eta ludotekarako pegatinak. Ekimenaren helburua energia kontsumo arduratsua bultzatzea izan da; beraz, pleno txikiaren ondoren ere jarrai dezagun lanean udalerri jasangarriago baten alde!