Mendi irteera igandean

2024/03/04

Morkaiko mendizale elkarteak, Ikastolako eta Herri Eskolako gurasoekin batera antolatzen dituen mendi irteeren baitan, irteera berria proposatzen digu martxoaren 10erako: Elgoibartik Azitainera (Eibar). Oraingoan ez dira urrutira joango. Herri bertatik abiatuko dira oinez.

Azitain

Ibilaldia Elgoibar eta Eibar lotzen dituen bide zaharretik burutuko da, Sigma auzotik abiatuta.

Handik, Saturixo aldera joko dute. Saturixo erreka gurutzatu ondoren Arrate Balletik barrena Azitainera jaisteko.

Azitainen oraindik indartsu eta gogotsu daudenak Maltzagako bide gorritik itzuli daitezke Elgoibarrera. Buelta oinez ez duenak egin nahi autobusez edo trenez itzultzeko aukera izango du.

Ez da ibilbide zaila, aldapa haundirik gabea. Igande goiz pasa eder bat pasatzeko aukera paregabea berriz ere.

Luzera:+/- 6 Km  (Elgoibar-Azitain)

Desnibela: +/- 250 m

Irteera: 9:30. Kalegoen plazan

Irteera nagusi zein gaztetxoei zuzenduta dago.  Umeak ezingo dira bakarrik etorri. Gurasoren bat arduradun gisa etorri behar du.
Eguraldiaren arabera irteerak aldaketak izan ditzake.

Eguraldia dela eta abisu edo alertarik egon ez gero, irteera bertan behera geldituko da.

2024-04-29
Morkaikok Ikastolako eta Herri Eskolako gurasoekin batera antolaturiko mendi irteeren ikasturteko azken txangoa izan zen igandean. Apirileko mendi irteera hori Euskal Mendi Federazioak antolatu duen “100 urte 100 mendi” jardueraren barruan burutu da. Ekimena osatzeko Elgoibartarrok Erlo mendia igo genuen.
2024-04-26
2023-2024 urtean jaiotako haurren matrikulazio aldia zabalik apirilaren 22tik maiatzaren 10era. Ate irekiak maiatzaren 2an, 17:30ean.
2024-04-25
Maiatzaren 12an ospatuko da Herri Urrats, Senperen, eta bertara joateko autobusa antolatu dugu elkarlanean Elgoibar Ikastolak eta Elgoibarko Izarra Euskaltzaleon Topaguneak. Izena emateko: Elgoibar Ikastolan, Elgoibarko Izarran edo on-line, maiatzaren 7a baino lehen. https://labur.eus/HerriUrratseraElgoibartik
2024-04-24
Guztira, 20 ikastetxek parte hartzen dugu Debabarrenean Eskolako Agenda 2030 programan. Programaren baitan, hezkuntza komunitate osoari zuzendutako ekintzak antolatzen dira, ikasle, irakasle eta familiei zuzenduak. Aurten Energia eskuragarria eta ez-kutsagarria gaia landu dugu. Artikulu honek Eskolako Agenda 30 Debabarrenean zertan den azaltzea du helburu.