Agenda 30eko foroa

2024/03/21

Aste honetan eskolarteko foroa izan dugu. Bertan, Herri Eskola, Institutu eta Elgoibar Ikastolako Agenda 30eko arduradunak bildu dira Energia gutxiago kontsumitzeko kanpaina martxan jartzeko azkenengo erabakiak hartzen. Laster egongo dira ikasleek egindako lanak elgoibartarrentzat ikusgai.

Agenda 30eko foroa

Bestalde, gogoratuko duzuenez, Ikastolako Agenda 30 proiektu barruan ENERGIA gaia lantzen ari direla eta, iragan otsailaren 14an, mundu mailako Energiaren eguna zela aitzaki, erronka luzatu ziguten ikastolan proiektu honekin dabiltzan ikasleek. Orduan bidalitako galdetegiak energia aurrezteko ekintza bat praktikara eramateko gonbitea luzatzen zigun.

Etxean egin ditzakegun 5 ekintzetatik bat aukeratzea eta egun batzuetan praktikan jartzeko gonbitea luzatuko ziguten orduan. Gaur ekintza hartako jarraipen galdetegia partekatzen digute. Hemen daukazue ekintza aurrera eraman nahi izan ezkero.

Azken albisteak

2024-04-14
Lagunarte giro ederrean ospatu dugu igande goizean XXIX. J. Gurrutxaga Kros edizioa. Eguzkia eta giro ederra lagun, ikasle, irakasle eta guraso pila bat animatu dira Elgoibarko kaleetan zehar zangoei eragiten. Eskerrik asko korrikan bezala egun guztiko antolaketa aurrera atera zedin bertan izan zareten guztiei. Zorionak!
2024-04-12
Elgoibar Ikastolako lehendakari izandako Juan Jose Araolaza Lahidalga hil da 81 urte zituela. Juan Jose P.M Urruzuno Kooperatibako presidente izan zen Ikastola berriaren eraikuntza garaian. Berari tokatu zitzaion Aubixa martxan jartzea ere. Bere lan handia Ikastola Elgoibarko gurasoen lehen aukera izateko helburuarekin burutu zuen, eta garai hartan egindako lanaren testigantzak gure oroimenean dihardute. Goian bego Juan Jose Araolaza.
2024-04-12
Aste honetan LH5.mailako ikasle taldea Kultur Etxeko Sotoan izan da “Teilatupean” bertso ikuskizun musikatuaz gozatzen, "GU ere bertsotan" programaren barruan. Bertan, Uxue Alberdiren eta Amets Arzallusen bertsoetatik abituta, etxearen irudia ardatz harturik hainbat gai jorratu dituzte Maite Aizpuruak eta Uxue Alkortak: adiskidetasuna, zaintza, etxebizitzaren arazoa, marjinazioa, duintasuna, bizitza ereduen aniztasuna… Ahozkotasuna landuz ikuskizun ederraz gozatzeko aukera izan dute ikasleek.
2024-04-12
Azken Batzarra ospatu zenetik 15 urte igaro ostean, VII. Batzarra prestatzen hasita daude ikastolak. Aste honetan izan da helburu horrekin gurean antolatu den lehen eskualdeko bilera, eta bertara deituak ginen Elgoibar Ikastola osatzen dugun familia eta langile oro. Bigarren saioa datorren ostegunean burutuko da.