Bete da Herri Urratsera joateko antolatu dugun autobusa

2024/05/06

Maiatzaren 12an ospatuko da Herri Urrats, Senperen, eta bertara joateko Elgoibar Ikastolak eta Elgoibarko Izarra Euskaltzaleon Topaguneak elkarlanean antolatu dugun autobusa bete da dagoeneko. Eskerrik asko bertan izena eman duzuen guztiei.

Irteera ordua eta tokia: 9:00etan, Txankakuako autobus-geltokian.

Itzulera-ordua: 18:30ean irtengo gara Senperetik.

Herri urrats_2024

10na euroko ekarpena egingo du bakoitzak.

Izena ematerako orduan ordainduko da, esku dirutan Ikastolan eta Elgoibarko Izarran, eta bizum bidez online izena emanez gero.

Autobusa aurrera ateratzeko ekarpen ekonomikoa egin du Ikastolak, baina jasangarria izan dadin, gutxienez 40 lagunek eman beharko dute izena. Beraz, planaren berri inguruan ahalik eta gehien zabaltzeko eskatzen diegu herritarrei.

Ohar garrantzitsuak:

• 14 urtez azpikoak heldu batek lagunduta joan beharko dira.
  • 14-18 urte bitarteko gazteen kasuan, tamalez, gure herria oraindik bi estaturen muga administratiboek bereizten dutenez, adingabeak atzerrira irteteko baimena aurkeztu beharko dute autobusera igotzerakoan. Baimen hori lortzeko gaztea eta bere gurasoak Ertzaintzaren bulego batera joan behar dira ezinbestean.
  • 40 laguneko langara iritsi ezean, autobusa bertan behera geratuko da eta dirua itzuliko diegu izena eman dutenei.
  • Izena emandako ordenan gordeko dira lekuan autobusean

Azken albisteak

2024-05-24
Erronka honen helburua da ikasle eta zentroen STEAM bokazioak sustatzeko egiten duten esfortzua erakustea eta STEAM hezkuntzan balioan jartzea. Irabazlea aukeratzeko prozesua ikustaldi gehien dituen bideoak eta epaimahaiak kategoria bakoitzean aukeratu duenaren arteko bataz bestekoak izan da, eta LH 4. mailan saria irabazi dugu Energia berriztagarrien maketarekin. Zorionak!
2024-05-24
2024-2025 ikasturteari begira irakastorduen banaketari lotutako berrikuntza proiektua (HEDATZE) aurkeztu zitzaien atzoko egunean DBHko gurasoei. Onartua izan dadin, gurasoen gehiengo baten aldeko botua da beharrezkoa, eta asmo horrekin izan zen atzokoan aurkezpena eta eman zitzaion bozketa prozesuari hasiera. Bozkatzeko aukera maiatzaren 29ra arte dago irekita.
2024-05-23
SD Eibar Fundazioak abian jarritako "EUSKARAREN BALOIA" proiektuan irabazle izan ostean, lehen mailako jokalarien autobusean Atxabalpeko entrenamendura bisita egiteko aukera izan dute, aste honetan, gure LH 3. mailako ikasleek. Horra bertatik iritsi zaizkigun irudiak.
2024-05-23
Eskola Agenda 2030en azken txanpara iritsi gara. Maiatzaren 30ean, ostegunean, pleno txikia izango da Udaletxean. Udal agintariekin bilduko gara eta egindako lana aurkeztuko da bertan; besteak beste, etxeetan buzoneatutako esku orriak, kaleetan ikus ditzakezuen kartelak, sare sozialetan igoko diren bideotxoak eta gazteleku eta ludotekarako pegatinak. Ekimenaren helburua energia kontsumo arduratsua bultzatzea izan da; beraz, pleno txikiaren ondoren ere jarrai dezagun lanean udalerri jasangarriago baten alde!