Lehen sorospeneko tailerra jangelan

2024/05/07

Aste honetan lehen sorospen tailerrak izan dituzte jangelako langileek. Gurutze gorrikoek emandako tailerra izan da, irudietan ikusten den bezala erabat praktikoa eta gune jakin horretara egokitutako kasuekin.

sorospen tailerra
Irudia
sorospen atilerrak
Irudia
sorospen tailerrak_2

Azken albisteak

2024-05-24
Erronka honen helburua da ikasle eta zentroen STEAM bokazioak sustatzeko egiten duten esfortzua erakustea eta STEAM hezkuntzan balioan jartzea. Irabazlea aukeratzeko prozesua ikustaldi gehien dituen bideoak eta epaimahaiak kategoria bakoitzean aukeratu duenaren arteko bataz bestekoak izan da, eta LH 4. mailan saria irabazi dugu Energia berriztagarrien maketarekin. Zorionak!
2024-05-24
2024-2025 ikasturteari begira irakastorduen banaketari lotutako berrikuntza proiektua (HEDATZE) aurkeztu zitzaien atzoko egunean DBHko gurasoei. Onartua izan dadin, gurasoen gehiengo baten aldeko botua da beharrezkoa, eta asmo horrekin izan zen atzokoan aurkezpena eta eman zitzaion bozketa prozesuari hasiera. Bozkatzeko aukera maiatzaren 29ra arte dago irekita.
2024-05-23
SD Eibar Fundazioak abian jarritako "EUSKARAREN BALOIA" proiektuan irabazle izan ostean, lehen mailako jokalarien autobusean Atxabalpeko entrenamendura bisita egiteko aukera izan dute, aste honetan, gure LH 3. mailako ikasleek. Horra bertatik iritsi zaizkigun irudiak.
2024-05-23
Eskola Agenda 2030en azken txanpara iritsi gara. Maiatzaren 30ean, ostegunean, pleno txikia izango da Udaletxean. Udal agintariekin bilduko gara eta egindako lana aurkeztuko da bertan; besteak beste, etxeetan buzoneatutako esku orriak, kaleetan ikus ditzakezuen kartelak, sare sozialetan igoko diren bideotxoak eta gazteleku eta ludotekarako pegatinak. Ekimenaren helburua energia kontsumo arduratsua bultzatzea izan da; beraz, pleno txikiaren ondoren ere jarrai dezagun lanean udalerri jasangarriago baten alde!