HEZKIDETZA TAILERRA

2024/10/01

DBH 2. mailako ikasleak, Samurrak Aniztasuna elkartearekin batera, heziketa afektibo sexual eta kulturartekotasunaren inguruan formazioa jasotzen ari dira.

Portadako irudia

Formakuntzan landuko diren helburuak ondorengoak dira

• 1.-Aniztasun familiarra: familia mota guztiak naturaltasunez barneratzea (Aniztasuna

arloa).

• 2.-Enpatia: besteen inguruetako arazoetaz arduratu (Adimen emozionala arloa).

• 3.-Kontzeptuak: LGTBI hitzak ulertu eta euren egoeraz arduratu (Aniztasuna arloa).

• 4.-Bortizkeria eta beraren aurreko defentsa: erasoen aurrean estrategia baketsuak ikasi

(Etika arloa).

2024-10-01
Gaur goizean HH 5eko ikasle eta irakasleak Elgoibarko Udal Ludotekara bisita egin dute.
2024-10-01
2024-09-30
Aurten Sallobente-Ermuaran auzoan ZUME BIZIKO JOLASGUNEA sortuko dute Ikastolako LH5. mailako haurrek beste hainbat erakunderekin elkarlanean. Udazkenean emango diote hasiera proiektuari eta amaitzen dutenean komunitate osora zabalduko dute egindako lana. Gustura entzun dituzte gaur proiektuaren sortzaileek emandako azalpenak eta irrikaz daude hasiera emateko.
2024-09-24
DBH 1. eta 2. mailetako Agenda 30eko ordezkariak ikasturte berrirako baratza prestatu dute.