ELGOIBAR IKASTOLA

AUBIXAKO EGONALDIAK 2024

Urtero bezala, aurten ere Aubixako egonaldirako lau txanda antolatuko dira, Lehen Hezkuntzako 1. mailatik 4. mailara bitarteko ikasleentzat.

Hona aurtengo ikasturterako antolatu diren txandak eta izen-emate aukerak.

INSTALAZIOAK

Aire libreko eta estalpeko instalazio aproposak ditugu ikastolan kirola praktikatzeko, edozein eguraldi egiten duelarik ere.

Haur txikienentzat espazio anitzak eta irekiak ditugu beren ingurunea esplora dezaten, berezkoa duten kuriositatea sustatu nahian.

Era guztietako jardunak egin ahal izateko espazio eta gela malguak.

AGENDA 30

Eskolako Agenda 30. Auzolan espirituarekin tokiko eta munduko erronkei elkarlanean erantzuna ematen, guztion ongizatea lortu nahian.

ESKOLA KIROLA

Eskola Kirola eskola-umeek nahitaezko eskola- aldian, 6-16 urte bitartean, eskola-orduetatik kanpo egiten dituzten kirol jarduerak dira. Adin horietan kirola egitea oso garrantzitsua da haurren garapenerako. Gainera, jarduerak, hezigarriak dira eta eskola-umeen heziketa integralaren barruan kokatzen dira: heziketa sistemaren eta haren etapen helburuekin bat egiten dute.

Irudia
eskola kirola

BERDINTASUN ATALA

Elgoibar ikastolak bere errealitatearen irudia izatea nahi du, hau da, berdintasuna eta hezkidetza sustatzen dute ikasleengan eta hori ere irakasle-langileen jarrera eta baloreetan eta erakundearen kulturan barneratuta egotea nahi du. Asmo horrekin sortu du Berdintasun Atala.

Albisteak

2024-02-23
Hainbat urteren ondoren, Gipuzkoako Ikastolen aldeko jaia Elgoibarren ospatuko da berriz ere. Gogotsu hartuko diogu Azpeitiko Ikasberri ikastolak utziko digun lekukoari. Erronka handia da, baina, era berean, gure komunitatea sendotzeko eta proiektua gizartetaratzeko aukera ezin hobea dela deritzogu. 1996ko egun euritsu hura gogoan, aukera berri bat izango dugu beste behin. 2025eko urriaren 5ean izango da hitzordua.
2024-02-22
Aste honetan zehar Zaindu janaria egitasmoaren barruan jangelan ogimetroa jarri dugu. Egitasmo honen ildora, LH1etik LH6ra jangelan zaborretara botatzen den ogia jaso dugu kristalezko neurgailu batean. Bestela apenas konturatu gabe zaborretara joaten den ogia pilatuta ikusteak sortzen duen efektua aztertu nahi izan dugu. Emaitzak onak izan dira eta ondorio batzuk atera ditugu xahuketaren inguruan bakoitzaren jarrerak duen garrantziaz kontzientziatzeko.
2024-02-22
Aste honetan Kukulaisi enpresako eta Atxutxiamaikako kideak izan ditugu Lehen Hezkuntzako ikasle ordezkariekin, herrian egin behar duten belargune baten diseinuaren proposamenean parte hartzeko. Irudietan agertzen den eran, Morkaiko gelan bildurik haurrek euren iritziak emateko abagunea izan zuten modu aktiboan egitasmo honi forma emateko. Eskerrik asko gure iritzia aintzat hartzea erabaki duten eragileei!

MULTIMEDIA ATALA

HH_multimedia