ELGOIBAR IKASTOLA

Irudia
Eskolaz_kanpokoak_24_25_euskaraz

AUBIXAKO EGONALDIAK 2024

Urtero bezala, aurten ere Aubixako egonaldirako lau txanda antolatuko dira, Lehen Hezkuntzako 1. mailatik 4. mailara bitarteko ikasleentzat.

Hona aurtengo ikasturterako antolatu diren txandak eta izen-emate aukerak.

INSTALAZIOAK

Aire libreko eta estalpeko instalazio aproposak ditugu ikastolan kirola praktikatzeko, edozein eguraldi egiten duelarik ere.

Haur txikienentzat espazio anitzak eta irekiak ditugu beren ingurunea esplora dezaten, berezkoa duten kuriositatea sustatu nahian.

Era guztietako jardunak egin ahal izateko espazio eta gela malguak.

AGENDA 30

Eskolako Agenda 30. Auzolan espirituarekin tokiko eta munduko erronkei elkarlanean erantzuna ematen, guztion ongizatea lortu nahian.

ESKOLA KIROLA

Eskola Kirola eskola-umeek nahitaezko eskola- aldian, 6-16 urte bitartean, eskola-orduetatik kanpo egiten dituzten kirol jarduerak dira. Adin horietan kirola egitea oso garrantzitsua da haurren garapenerako. Gainera, jarduerak, hezigarriak dira eta eskola-umeen heziketa integralaren barruan kokatzen dira: heziketa sistemaren eta haren etapen helburuekin bat egiten dute.

Irudia
eskola kirola

BERDINTASUN ATALA

Elgoibar ikastolak bere errealitatearen irudia izatea nahi du, hau da, berdintasuna eta hezkidetza sustatzen dute ikasleengan eta hori ere irakasle-langileen jarrera eta baloreetan eta erakundearen kulturan barneratuta egotea nahi du. Asmo horrekin sortu du Berdintasun Atala.

Albisteak

2024-06-24
Ostiralean izan da TANTA txartelen zozketa eta 54.288 zenbakiari egokitu zaio 60.000 euroren saria. Anoetako Herri Ikastolak banatu du zenbaki sariduna, eta jabeak hilabete bateko epea izango du saria eskuratzeko. Andres Urrutia notarioaren aurrean egin da zozketa, eta ordezko zenbakia (66.204) Pasaia-Lezo Lizeoa ikastolak banaturikoa da.
2024-06-21
Elgoibar Ikastolak “Gure haurrak ere badira” ekimenarekin bat egin du gaur, Ikastolen Elkarteko Artezkaritza Kontseiluak ikastolei luzatutako erronkari erantzunez. Elkartasun argazkia ikastolako kanpoko pistetan atera dugu. Atxikita bidaltzen dizuegu kanpainari buruzko informazioa.
2024-06-21
Ostegun arratsaldean ospatu genuen DBH 4. mailako ikasleen Agurra ekitaldia. Modu xumean buruturiko ospakizuna izan zen, mailako ikasleekin batera gurasoak ere bertan izan zirelarik. Irudietan ikus daitekeenez, ikasleen partehartzeak blaitu zuen ekitaldia.
2024-06-20
Ikasturte osoan zehar LH 4 eta 5. mailako ikasleek bertsolaritza lantzen dute. Ikasturtea borobiltzeko, bi mailek jaialdiak ospatzen dituzte. LH4. mailako kasuan 3. mailari eskaintzen die ekitaldia, eta LH5. mailan berriz mailakideen artean ospatzen da, eta ondoren hau grabatu egiten da. Barruan duzuen esteketan alde batetik udaletxearen laguntzaz 11ikusteko enpresak egin duen gure ikasleen bideoa, eta grabaketa osoa ere bai.
2024-06-18
Nekazal kultura baserrietara egitasmoaren barruan, ez genuen lortu baserririk ikasleak bertara joateko, urruti zeudelako... Hori dela eta LH1. mailako guraso bat etorri zen ikastolara baserriko bizimodua eta baratzaren inguruan hitzaldia ematera. Eskerrik asko Iñigo Loiola, erakutsi duzun prestutasunagatik.
2024-06-17
Gaur goizean LH 5. eta 6. mailako ikasle eta irakasleak Mintxetan izan gara goiz pasa. Bertan, lehendabizi futbol zelaian jolasean aritu gara, eta ondoren igerilekura joan gara bainu bat hartzera.Goiz ederra igaro ahal izan dugu guztiok bertan. Mila esker Elgoibarko Kirol Patronatuari beraien instalazioez gozatzeko aukera eman digutelako!!

MULTIMEDIA ATALA

HH_multimedia