A30: Energia tailerrak

2024/02/07

Aste honetan gure ikasleak energia tailerrak jasotzen ari dira Ekooiz Elkarteko Joseba Zabalaren eskutik. Ikastolako hainbat mailatako ikasleak pasako dira bertatik: Abenduan LH4koek jaso zuten bezala, aste honetan LH2, LH6 eta DBH2ren txanda izan da. Energia berriztagarrien inguruko teoria jasotzeaz gain, hainbat jostailu eta tramankulu ekarri ditu Josebak energia berriztagarri mota desberdinak aztertzeko, eta ikasleek aukera izan dute horietako batzuk muntatzeko.

Energia tailerra

Goiko eta beherko irudietan, esaterako, Lh2ko ikasleak energia iturri desberdinen arteko ezberdintasunak eta beraien arteko erlazioak aztertzen ikus ditzakegu. Haurrak oso gustura egon ziren haize, ura, eguzki energia bidez nolako gauzak egin daitezkeen ikusten.

energia1
energia2
energia3

2024-04-26
2023-2024 urtean jaiotako haurren matrikulazio aldia zabalik apirilaren 22tik maiatzaren 10era. Ate irekiak maiatzaren 2an, 17:30ean.
2024-04-25
DBHn hizkuntzak emateko irakaslea behar da ordezkapen bat egiteko. Bigarren hezkuntzako masterra ezinbestekoa da. Ingelesean C1 maila eskatzen da.
2024-04-25
Maiatzaren 12an ospatuko da Herri Urrats, Senperen, eta bertara joateko autobusa antolatu dugu elkarlanean Elgoibar Ikastolak eta Elgoibarko Izarra Euskaltzaleon Topaguneak. Izena emateko: Elgoibar Ikastolan, Elgoibarko Izarran edo on-line, maiatzaren 7a baino lehen. https://labur.eus/HerriUrratseraElgoibartik
2024-04-24
Guztira, 20 ikastetxek parte hartzen dugu Debabarrenean Eskolako Agenda 2030 programan. Programaren baitan, hezkuntza komunitate osoari zuzendutako ekintzak antolatzen dira, ikasle, irakasle eta familiei zuzenduak. Aurten Energia eskuragarria eta ez-kutsagarria gaia landu dugu. Artikulu honek Eskolako Agenda 30 Debabarrenean zertan den azaltzea du helburu.